من و آقای نجفیان

من و آقای نجفیان

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

من و آقای نجفیان

سلام دوستای گلم

در این عکس من به همراه آقای نجفیان(روحانی کاروان) و دوستم مهدی

و اسم دوست دیگرم که کنار آقای نجفیان ایستاده است،مهدی در بین الحرمین

ایستاده ایم.(یادش بخیر)

آقای نجفیان فوق العاده روحانی شوخ طبع و مهربانی بود و من ایشان را

خیلی دوست داشتم و هنوز هم دارم

و هیچ وقت ایشان را فراموش نمی کنم

التماس  دعا



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت23:39---26 ارديبهشت 1393
سلام من بجز عکسا مطلب ندیدم مطالبتون همش مستطیل توخالی ؟؟ چرا؟ از سیستم من اینطوری ؟
پاسخ:آره از سیستم شما این طوری هست مطالب ها تمامشون درست هستن


مهران
ساعت15:10---22 ارديبهشت 1393
خوش بحالت.... منم خیلی دلم میخاد برم کربلا و نجف و... دعا کن شرایطش برام فراهم بشه بتونم برم ممنون....زیارتتون قبول
پاسخ:خدا قبول کنه امید وارم شما هم طعم شیرین این زیارت را تجربه کنید


m
ساعت19:26---21 ارديبهشت 1393
سلام.

ممنون از این که جواب دادی!

آفرین به شما و خواهرت!

پس شما میشی داداش کوچولوی من! اگه اشکال نداره؟!

موفق باشی

خدا یار ویاورت
پاسخ:اشکال نداره شما هم آبجی بزرگه من


m
ساعت18:07---21 ارديبهشت 1393
سلام. ببخشید من به وبتون سر زدم! فقط نظر نذاشتم!!

پس شما کربلا هم رفتید! خوش به سعادتون!

اما من باورم نمیشه شما خودتون نویسنده این وبلاگ باشید!

کسی کمکتون میکنه؟؟!!
پاسخ:سلام من کلاس اول هستم و وبلاگم را با کمک خواهرم به روز می کنم ولی الان خواهرم امتحان داره و خودم انجام می دهم.ممنون از حضورتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 ادامه مطلب